Důkaz, že my čtenáři následujeme tváře a to multiplatformě, je i to, že o tomto diskutujeme zde na Substacku. Můžete (nebo tedy "můžeme", kdokoli) provozovat svůj, profesionálně vypadající newsletter, na jakkoli niche téma - viz můj příklad publikace o rozvojové činnosti v džungli Papui Nové Guineje - a dosáhnout relevantního niche publika s potenciálem monetizace. To je zbraň hromadného ničení a především nevídaná nálož autenticity, na kterou tradiční média budou těžko hledat odpověď.
Skvěle napsané :-).
Důkaz, že my čtenáři následujeme tváře a to multiplatformě, je i to, že o tomto diskutujeme zde na Substacku. Můžete (nebo tedy "můžeme", kdokoli) provozovat svůj, profesionálně vypadající newsletter, na jakkoli niche téma - viz můj příklad publikace o rozvojové činnosti v džungli Papui Nové Guineje - a dosáhnout relevantního niche publika s potenciálem monetizace. To je zbraň hromadného ničení a především nevídaná nálož autenticity, na kterou tradiční média budou těžko hledat odpověď.
Přesně.
Čtení novin jako koníček. Dodávám, že pouze na cestách dál než 2 hodiny a bez společnosti.